poniedziałek, 28 stycznia 2013

Oryginalne naszyjniki-inspiracje!:)

Hej kochane! Dziś pod lupę weźmiemy oryginalne naszyjniki. Są modne i pewnie każda z Was ma chociaż jednego! Ale wracając to chodziło mi o to, że są modne, a szcególnie te długie z ozdobą! Mi się one chyba najbardziej podobają. Ja mam np. taki długi z taką sówką. Jest bardzo ładna oraz pasuje do wszystkiego. A dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka z nich, tylko że takich nietypowych...Wszystkie akurat są długie z jedną konkretną ozdobą.:)

Naszyjnik-notatnik :D



Za to ten nadaje się dla tych, którzy interesują się fotografią!:P







Dla fanów frugo! Uzależnionych.. hehe :D


Dla tych, którzy lubią ozdóbki na paznokcie!:)


To raczej zaliczamy do bardziej eleganckich zestawów!;)


Dla wielbicieli żelków HARIBO - miśki!!!!!:D:D:D



To przygotowałam dla podjadaczy pączusióww!!!<3


Natomiast to dla wielbicieli kotków!;P


Ktoś lubi papugi???To proszę!;D
To tak jak ja z Lulą-papuszki nierozłączki!:*:*


Takie jakby "pixselowe babeczki" Ktoś lubi?:P


To chyba dla tych którzy lubią się malować!;)



Jeszcze jakieś japońskie laleczki?haha:D







Jest ktoś może wielbicielem trójkątów?hehe xD



No i na koniec nożyczki!:D To mi sie trochę ze szkołą kojarzy..:-/



No to koniec naszyjników! Oceńcie, które z tych "dziwactw" Wam się najbardziej podoba!

2 komentarze: