wtorek, 2 października 2012

Uwaga!!

    Bardzo przepraszam, że przez taak długi czas nie dodawałam żadnych nowych zdjęć. Po przemyśleniu całej sprawy z tym blogiem dochodzę do wniosku, że nie będę dodawać nowych postów ze zdjęciami, ale za to mój blog przejdzie mały " lifting". Czyli przeprowadzę pewne zmiany graficzne i zmienię temat tej strony. Ponieważ od dziecka chciałam zostać dziennikarzem i nadal chcę, postaram się dodawać tu "artykuły" na różne ciekawe tematy. Na początek chciałabym przeprowadzić wywiad z nauczycielami z mojej szkoły, ale niestety nie wiem czy to wypali, dlatego, że jest to moja całkiem świeża myśl. Jeśli nie uda mi się dodać wywiadów w jak najszybszym czasie postaram się dodać posty o ciekawych sprawach. (np. biografie gwiazd muzycznych, aktorów, recenzje filmów itp.). Jutro dam wam znać, czy uda mi się opublikować historię moich nauczycieli.
Pozdrawiam, 
LuLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz