środa, 2 lipca 2014

no nieźle.

... zdjęcie'

No właśnie. Wakacje, czas wolny nie do końca dobrze zorganizowany. U niektórych (jak u mnie na przykład, niestety xd) może wyglądać właśnie tak :3 Ale spokojnie biorę się za siebie - i innym też radzę!
Tyle rzeczy do zrobienia - Tyle książek do przeczytania! Tyle dobrej muzyki do odkrycia! Tyle szaf do uporządkowania! Tyle filmów do obejrzenia! - czeka właśnie na nas..
Za mało mi tych wakacji... 


~~~~


Zdjęcie (9) Tumblr obrazek

Biorę się za siebie, bo w przyszły weekend odwiedzą mnie kochani kuzyni. Ostatnio widzieliśmy się dwa lata temu, więc będzie o czym rozmawiać xd Rozpalimy ognisko i przetańczymy całą noc.
Jestem umiarkowanie szczęśliwa nawet. Będzie też moja koleżanka, która całkiem nieświadomie romansuje z jednym z moich hi hi hi -uwielbiam ich xd. 
Myślę, że to będzie jeden z lepszych tygodni tego lata.. :3


~~~~


Inspiracja Wakacje nad morzem

Tuż po rodzinnym tygodniu prawdopodobnie wyjeżdżam na półwysep helski, sama. Niestety w Helu  nie ma takich plaż..
W tej sytuacji jestem umiarkowanie smutna. Jakoś nie mam ochoty spędzać tam tak dużo czasu, bez  możliwość spotkania moich zwariowanymi dość bardzo frendów  z klasy i w ogóle. Ale w sumie - co mnie  nie zabije, to mnie wzmocni. Poćwiczę trochę nad sobą, pobiegam, popływam...


~~~~




No właśnie, popracuję nad brzuszkiem, żeby jeszcze lepiej prezentować się na plaży :3
Ale powiem wam - ćwiczenia z Chodakowską czy Mel B są przereklamowane jak dla mnie. 
Pewnie, że dużo dają, ale nie dla mnie. Jak słyszę to ich gadanie,  to aż mnie trzęsie - tak! dobrze! jesteś na dobrej drodze! idealnie! zwiększ tempo! jeszcze trochę i jesteś u celu! - strasznie działa mi to na nerwy.
 Ja to muszę sama, z muzyczką fajną, w plenerze najlepiej. Wtedy jest dobrze i kształtują się najlepsze efekty. 


~~~

<3 <3                   zdjęcie

Spędzajcie ten czas jak najlepiej, żeby niczego później nie żałować. 
Żadnych zapomnianych znajomości, miłości czy spotkań w wymarzonym towarzystwie..
I w takim eleganckim nastroju żegnam się z Wami ♥ 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz