czwartek, 29 listopada 2012

"Co lepsze??? 2"

                               "Co lepsze??? 2"

Teraz moja kolej na wstawienie fotek!;D Oceńcie która ładniejsza..Ok? Temat jaki dzisiaj wybrałam to psy rasy chihuahua, pewnie dziwicie się dlaczego akurat ta rasa...A to dlatego ponieważ mam piękną suczkę nazywa się Kulka!Tak wygląda:
Słodziutka co nie?:*

 Ale teraz przejdźmy do głosowania!:)


1.Chihuahua-piesek bardzo podobny do mojego..Zaginął..;( Ma 3 latka tak samo jak Kulka,a nazywa się Goliat.


2.Chihuahua- ten piesek również zaginął;( Biedne te psiaki,które tak często giną lub są źle traktowane..;( Niestety imienia psa nie udało mi się znaleźć...



POMÓŻ IM!!!

Uwielbiam wszystkie psiaki, a korzystając z okazji to polecam stronę "Pusta Miska",jest to strona, w której musisz kliknąć na pustą miskę a po chwili ona się trochę zapełnia..Jednym kliknięciem pomagasz psom!Pomóż im ponieważ wiele z nich bardzo cierpi, nie pozwólcie na to!Tu Wam puszcze taki filmik,który może Was przekona do wchodzenia na tę stronę...




Smutny co nie?Aż chce się płakać..;( Te psiaki są naprawdę biedne...więc okaż im trochę współczucia   i pomóż!Możesz nawet przez internet...Wystarczy tylko jedno kliknięcie...;(

Pozdro...Moniks;D


1 komentarz: