piątek, 18 kwietnia 2014

My ambition

Cześć!
Jak fajnie jest się obudzić rano, bez żadnego budzika ze świadomością, że nie trzeba iść do szkoły i, że przed nami nie tylko 2 dni odpoczynku, ale o wiele więcej. Co prawda zostałam obudzona przez mojego psa, który chciał wyjść na dwór, więc obudziłam się przed 10.

Sporo rzeczy się działo podczas mojej nieobecności, między innymi moją głowę nawiedziły różne ambicje. Będę chodzić z Julą na naukę gry na gitarze. Po świętach umówimy się z panem na pierwszą lekcję. Do tej pory uczyłam się Jimmy Eat World - Hear You Me. Jednak nie za bardzo mi to wychodzi, ale akordy i bicie jakoś tam umiem. <<1 część>>  i  <<2 część>> . Nie mogę się za bardzo zmotywować i to już od dłuższego czasu. Umiem też wstęp Mettalica - Nothing Else Matters .
 Postanowiłam też, że będę uczyć się rysować i przechodzę kurs internetowy .
Ponoć umiem śpiewać..Przynajmniej tak mi mówią, ale moim zdaniem chyba nie jest aż tak źle. W 6 klasie na "Mam Talent" w szkole zajęłam 2 miejsce, śpiewając My Heart Will Go On - Celine Dion, ale to był przypał xD Dlatego chcę ćwiczyć swój głos i codziennie będę robić ćwiczenia TCRW - Twoja Codzienna Rozgrzewka Wokalna i "Ssss..."(szukajcie tych ćwiczeń na dole).
Chcę też polepszyć swój słuch muzyczny <<część 1>>  i  <<część 2>> .
Ćwiczę również z Mel B. Są to ćwiczenia:
- rozgrzewka 5 minut
- na pośladki 10 minut
- na nogi 10 minut
- ABS 10 minut
- cardio 15 minut (robiłam go raz, ale zastanawiam się czy z niego zrezygnować)
- rozciąganie 5 minut
 Mam nadzieję, że jeśli macie podobne ambicje to skorzystacie, bo myślę, że warto się rozwijać w różnych dziedzinach.


Tu macie kilka moich rysunków:)


 To jeszcze nie do końca pokolorowane i nie za bardzo mi wyszło :/


Ten obrazek muszę cały wykropkować na zajęcia artystyczne...:)




Tak wiem, nie bardzo mi wyszły, ale dopiero się uczę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz