czwartek, 28 marca 2013

Czwartek i nowe pomysły na posty:)

Hejka! Bardzo Wam dziękuję, że ostatnio było tyle wejść!:) Od dzisiaj mieliśmy wolne w szkole, wstałam jakoś o 9..coś koło tego;) Z rana byłam sama w domu z siostrą. Na śniadanie postanowiłyśmy zrobić omlet, (przyznam szczerze, że jeszcze nigdy tego nie jadłam)..No zrobiłyśmy z pomidorami i serem:) Może być!:P Jak chcecie to Wam podam przepis.. Ale była wpadka! Od spodu nam się trochę przypiekła, a pomidory były takie dziwne i do tego za mało posoliłyśmy! Pod wieczór śmialiśmy się z tatą, że zjadłyśmy pomidorki ze śniegiem..okazało się, że one już były niedobre, a na innych był śnieg(czyli pleśń) Ochydaa!!! Na szczęście brzuch mnie nie bolał:) Potem czytałam różne blogi, które bardzo mi się spodobały! Więc zdradzę Wam, że zrobię nominowane blogi! Też mam zamiar zrobić taki jakby 'Tag' o wiośnie:P A i chce wprowadzić 'Outfity', jeśli ktoś nie wie o co chodzi to napisze potem w poście dotyczącym tego. Tak po za tym to dzisiaj jest Wielki Czwartek, powoli trzeba robić porządki świąteczne! U mnie w pokoju nie ma na szczęście, aż takiego syfu:P Jakoś po 18 poszłam z tatą do sąsiadów, lubię tam chodzić bo są mili, a poza tym mają psa nowego, zwie się Czarna, była 4 lata w schronisku i teraz bardzo boi się ludzi, szczególnie mężczyzn ponieważ kiedyś była bita:( Słodziaśny jest ten piesek..może kiedyś zrobię mu zdjęcie i wstawię:) Wiecie nie chciałam tez cały czas przy kompie siedzieć, trzeba gdzieś wyjść i coś porobić:).. Wstawię też coś takiego, że pod każdym postem będę polecała bloga osoby, która obserwuje oraz doda komentarz, dlatego przy każdym komentarzu proszę o link do bloga:)Pozdrawiam Monia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz