środa, 27 marca 2013

Galaxy-trampki+ciuchy;)


Postanowiłam, że zrobię posta o ciuchach oraz butach zwanych Galaxy :P Jest to teraz modne, większości osobom to się bardzo podoba. Znalazłam sposób jak zamienić zwykłe, granatowe lub czarne trampki w "księżycowe trampki":D Oraz pokażę Wam kilka ciuszków i dodatków z tej kolekcji:)
No to najpierw instrukcja jak zrobić trampki:

Motyw galaxy 

Użyłam do tego farb akrylowych {chociaż wolałabym do tkanin:...
 
galaxy

Różne ciuszki z tej kolekcji:

księżycowoo ... ;)

Zapraszam również do tablicy z biżuterią, każda kobieta z...

:DD
A tu na koniec dodatek w formie portfela, jeśli ktoś jest zainteresowany to można kupić go w Croppie. Za 35.90 zł. Sama go widziałam jak tam byłam i była jeszcze z tego taka sama bluza czy tam bluzka(już nie pamiętam) i jeszcze torba ;)

Portfel 
Moniks:P



5 komentarzy:

  1. TO SĄ CUDY NIKT TAKIEGO NIEMA A ILE TAM PIOSENEK NIKT NIE POLICZY. I ILE TAM LUDZI 100 TYSIENDZY

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju no jula monika ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odwiedziny i komentarz;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejuś!*.* Ankyls! ;* Uwielbiam Cię!<3 Nie ma za co, też dziękuję:) Monia xD

      Usuń