niedziela, 8 września 2013

coming soon

                   Cześć!
   Długo żadnej z nas tu nie było, za co obie przepraszamy. Chciałam wykorzystać te ostatnie wolne chwile, dzięki czemu zabrakło czasu na komputer...
   Szkoła się zaczęła w nieprzyjemnej atmosferze ulewy. Było śmiesznie i poważnie. Nasza klasa liczy dziewiętnaście osób. Naszym wychowawcą jest nauczyciel sztuki - bardzo sympatyczny. Już zaczęliśmy organizować razem pierwsze klasowe wycieczki :)
   Wraz z nowym rokiem szkolnym chciałabym (l.) wprowadzić kilka zmian na blogu. Na pewno trochę zmieni się wygląd - na lepsze oczywiście. Będę chciała każdą swoją wolną chwilę poświęcać tej stronie, poruszać tu więcej ciekawszych tematów - na pewno przestanę publikować posty pt. "Zrób to sam". Przecież to bez sensu! Chciałabym wyrzucić wszystkie swoje problemy tutaj - i je zarazem rozwiązać z waszą pomocą mam nadzieje. Nie umiem rozmawiać o swoich problemach, nawet z Moniką.  Ciężko mi z nimi i mam nadzieję, że razem damy radę. Będzie również więcej fotek, bo przecież nie lubimy nawiązywać kontaktów z ciemnio. No i oczywiście nie zabraknie muzyki. Będzie dużo,  dużo muzyki! :) 
   Pilnujcie mnie, abym nie wywiązała się z tego powyżej!
   Aby ubarwić tą notkę, podzielę się z Wami moim zwierzakiem. 


 To jest Czarek. W tle możemy dostrzec jego mamę - Nikę. 
(oraz starego, rozgryzionego na strzępy kalosza xD)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz