sobota, 23 lutego 2013

Coś o mnie - muzyka

   Muzyka jest tak właściwie całym moim światem. Naprawdę. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki. Nawet mam takie swoje powiedzonko " Dzień bez muzyki, to dzień stracony" Choć nie zawsze pasuje to określenie.

   Jestem dość dziwną osobą, pod względem muzyki. Słucham bardzo odmiennych od siebie rodzajów.
Na przykład bardzo lubię, wręcz uwielbiam muzykę Trance. Jest to muzyka elektroniczna, z cichym, najczęściej kobiecym wokalem w tle. Muzykę Trance grają między innymi : ATB, Armin Van Buuren, Aboove & Beyond.

przykładowe sety :

                                                             ATB : Move On



Armin Van Buuren : Not Giving up On Love



Above & Beyond - Alchemy



i moja ukochana składanka :)



   Po za muzyką elektroniczną, lubię też pop.  Jestem wielką fanka boysbandu The Wanted. Moim skromnym zdaniem tworzą naprawdę godną dla ucha muzykę :) 


The Wanted - I Found You
                                                



The Wanted - Glad You Came



The Wanted - Replace You Heart


  Na mojej osobistej playliście nie zabraknie również muzyki klasycznej. Strasznie mi się spodobała piosenka Celine Dion " My heart will go on", wersja instrumentalna. Można tam usłyszeć między innymi flet ( na którym swego czasu uczyłam się grać :)).  Muzyka klasyczna wybrana, bo nie wszystkie "kawałki" słucham( np. Fryderyka Chopina nie słucham), jest dla mnie taką jakby "odskocznią" od wszystkiego. Słucham tego, oddaję się tym przyjemnym myślom, nic mnie nie martwi.
 przykład klasyki:

                                                   muzyka z filmu "Atlas Chmur" 



wcześniej wspomniane " My heart will go on"



Moim ulubionym instrumentem jest gitara klasyczna.  Znajduje się ona nawet w moim pokoju, próbuję się uczyć, ale na razie słabo mi idzie. Myślę, że do wakacji, letnich ognisk z rodziną i przyjaciółmi - nauczę się grać choć jakieś prostej melodii. 
Ale wracając do tematu : dźwięk wydobyty z gitary jest po prostu ukojeniem dla mych uszu. Coś niezwykłego, niesamowitego. Dlatego słucham coverów gitarowych. Różnych wykonawców lecz najczęściej The Wanted. 


The Wanted - Wherever You will go ( cover)



The Wanted - Fight For this love ( cover)


The Wanted  - Iris ( cover)
I tu już mamy do czynienia z gitarą klasyczna i pianinem.


   
Całkiem przez przypadek, jakiś czas temu znalazłam świetny cover piosenki "Not in Love" Enrique Iglesias. Ta dziewczyna ma naprawdę ogromy talent. Świetnie gra na gitarze i śpiewa. Nic tylko zazdrościć takich talentów :)

                                 

   Oczywiście, tak jak przeciętny człowiek słucham muzyki radiowej. Mogę polecić radio RMF MAXXX - zawsze fajna muzyka i fajne radio internetowe ( tu link : radio internetowe rmf maxxx).

   Myślę, że to chyba wszystko co moge powiedzieć na temat swojej muzyki :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Pozdrawiam Lula 

      

                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz