czwartek, 7 lutego 2013

Zapowiedź o balu!:D

Hejka! Jestem bardzo happy!:D  Niedawno wróciłam z balu! Był to najlepszy bal ze wszystkich!!!xD Lula od razu po szkole do mnie przyszła i razem szykowałyśmy się na bal karnawałowy! Wyglądałyśmy fenomenalnie! Ten sam makijaż, loczki(:D :*), ale ubrania różne oczywiście, wkrótce dodamy posta o tym jak było na balu, i jak wyglądały nasze stroje!:D To chyba na tyle! A i odnosząc się do tego posta Luli. To mówie Ci: "Nie ma sprawy przecież są twoje urodziny i musisz coś dostać od swojej BFF!:* Cieszę się, że sie podoba..ooh tak..te wspomnienia!!:P Najlepsze co może być!:D Ty też jesteś moją najlepszą przyjaciółką w całym życiu! Wszystko mogę ci powiedzieć!:D " To ja już kończę bo jest po 21! Ale jestem zmęczona! Paa!:*

Dla cb Lula!

Gdy Ciebie poznałam, mój świat się zmienił. Stał się piękniejszy, radosny, kolorowy. Wszelkie smutki odeszły. Wszelkie ponure kolory zniknęły. Kiedy rano się budzę, i myślę o Tobie, to aż chce mi się wstać z łóżka, i coś porobić w domu - jestem pełna życia, energii do robienia różnych rzeczy. Ty mi dałaś to życie, tą energię.



Moniks!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz