wtorek, 5 lutego 2013

Dzisiejszy wtorek + klucze:)

Hejka! Dzisiaj posta dodam tylko ja..:( Lul nie może, ale mam nadzieję, że jutro już będzie mogła..Dzisiaj w szkole było fajnie!(pomijając lekcje) No bo przecież, jak jestem z Lulą to zawsze jest fajnie!:*  Lekcje skończyłyśmy o 13:00. Matma była całkiem spoko, rysowaliśmy siatki prostopadłościanów i sześcianów:P Ale najgorsze były polaki!!!Dzisiaj mieliśmy 3 polaki! Normalnie we wtorki mamy 2 polaki, ale dodali nam jeszcze jeden zamiast muzyki bo pani pojechała z młodszymi klasami do teatru..  Masakra! Zanudziłam się, ale oczywiście pisanie liścików z koleżanką obok musiało być, bo nie dało się wytrzymać..jeszcze sobie gumkę na niebiesko pisakiem pomalowałam z nudów:D Ach..od czego są gumki!:D Dzisiaj już pod koniec lekcji mieliśmy ostatni WDŻ-czyli Wychowanie Do Życia W Rodzinie, teraz będzie miała V klasa...I gadaliśmy o "tych" tematach..chyba się domyślacie  o jakich.:D Ale my mamy trochę głupio bo prowadzi je pan, zamiast pani..:( :P Ale walić to..:D My z Lulą jesteśmy mocne!:D Bo dostałyśmy słodycze od pani, za występ w Jasełkach i w tym były Twixy, a my z Lul je lubimy i ja chciałam prawe twixy a ona lewe, więc się wymieniłyśmy!:D Ja miałam 2 prawe, a ona 2 lewe!xD To było najlepsze!:D Postanowiłyśmy razem, że nasze ulubione miejsce jest na końcu szkoły przy sali gimnastycznej na parapecie!:D Tam siadamy, gadamy i się wygłupiamy!xD No to chyba na tyle co się dzisiaj takiego w szkole działo..a w domu nudyy, tylko oglądałam TV trochę, i usiadłam do kompa:P Do szkoły już wszystko zrobiłam, bo dzisiaj wyjątkowo mieliśmy tylko 1 zadanie z matmy do zrobienia, z czego 1 przykładu nie wiedziałam;) Mam pomysły na nowe posty! I zrobię swoje zdjęcia, ale na jaki temat to nie powiem!:D
A tutaj tak na koniec mam dla tych, którzy mylą klucze takie zdjęcie:

diy255.JPEG
Paa!:* Moniks!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz