poniedziałek, 11 lutego 2013

Tłusty Czwartek-spóźniona:((

Cześć:) Tak,tak wiem, że dzisiaj jest niedziela, a Tłusty Czwartek był w czwartek tak jak nazwa wskazuje;) Ale w czwartek zapomniałam o tym poście, a po za tym wtedy mieliśmy bal karnawałowy z Lulą, więc trochę głupio, ale i tak bal był najlepszy!:D Dlatego dziś postanowiłam to dodać! I co jak tam czwartek? Ile pączusiów wciągneliście? Ja w tym roku marnie, bo zawsze były, a w tym roku nie, ale ze względu na bal to też tak kijowo..ale na następny dzień zjadłam u babci tylko, że jednego! Tylkoo! Jakoś byłam napchana..Eee tam, poczekam do następnego roku!hehe:D Nie,no! Co ja gadam przecież pączka mogę zjeść w każdej chwili:D O ile go będę miała w domu xD Teraz Was trochę poszczuje!!:D Wiem,wiem!Wredna jestem!Hihihi!Szatański śmiech!:D

Te jem najczęściej:)


A kto by zjadł tyle?:D

Moniks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz