piątek, 17 maja 2013

Czuć latoo!:D

Heja!
Sorry za kolejne dni bez postów, ale możecie się do tego przyzwyczaić, bo albo nie mam czasu, albo jestem na dworze! W końcu trzeba korzystać z tak pięknej pogody, czuć już wakacje! Każdy na nie czeka! Na lekcjach nie można wysiedzieć, bo kusi, żeby iść na dwór...Czuć zbliżające się lato:) A ja dzisiaj odnalazłam swoje najlepsze miejsce do posłuchania muzyki, do chwili spokoju i do pomyślenia o różnych sytuacjach..A mianowicie jest to drzewo! Bardzo fajnie mi się na nim siedzi, to jest orzech, a przy okazji mam z tam tąd widoki na konie, które po prostu uwielbiam. Często do nich chodzę, dzisiaj byłam i je karmiłam no i oczywiście głaskałam:) Dzisiaj było gorąco, zjadłam 2 lody..W końcu wolne! Więcej czasu dla siebie i przyjaciół! Fajnie, bo w poniedziałek tez nie muszę iść do szkoły! A w niedzielę kolejna Komunia..
Miłego weekendu! Monia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz