niedziela, 12 maja 2013

"Urlop" i Komunie Św.

Hej Wam!
Dzisiaj byłam na Komunii Św., u mojego kuzyna. Oczywiście szczęśliwy z prezentów jakie dostał. Bardzo fajna restauracja. Piękny wystrój. Na sali było 6 dużych stołów. I każdy miał komunię. Chłopcy mieli aranżację stołu na niebiesko, a dziewczyny na różowo. Właściwie na całej sali był tylko jeden chłopak, czyli mój kuzyn, a reszta to dziewczyny:) Dostaliśmy 4 większe styropianowe pudełka jedzenia! Koszmar! I kiedy my to zjemy? Chociaż, jak to się mówi "Jak dają to bierz!":P A za tydzień mam kolejną komunię, też u kuzyna. A tak w ogóle to przepraszam za moją długą nieobecność, ale ostatnio w ogóle nie miałam czasu. Wczoraj byłam z tatą prawie cały dzień na dworze. W piątek była u mnie Paulina. W czwartek ja byłam u Pauliny. Robiłyśmy sałatkę owocową! Pychaa! A od poniedziałku do środy, albo byłam na dworze, albo robiłam coś innego. Od tamtej środy do niedzieli(w majówkę) byłam na "urlopie" A tak na serio to byłam w środę w Toruniu. Nocowałam tam i po obiedzie wyjeżdżałam znów do Płocka. Po drodze byłam na tamie we Włocławku. I do piątku nocowałam w Płocku. Po południu jechaliśmy już do domu, ale plany się zmieniły i pojechałam do cioci i do babci na weekend. Do tego w niedzielę był grill. A w sobotę zrobiłam z ciocią placek, chleb i obiad. Ale w innym poście bardziej Wam o tym napiszę.Więc wróciłam w niedzielę wieczorem do domu. Także widzicie, cały ten czas byłam zajęta. Teraz zostawię Wam kilka fotek z wyjazdu:

Włocławek:
Tama i Wisła sobie płynie:)


Toruń:
Stary Rynek:
Różne drewniane rzeźby, które siedziały  na parapetach lub na murach:P




Miałam ich więcej, ale coś się nie chcą przegrać..jutro postaram się je dodać:)
Monia!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz