wtorek, 21 maja 2013

Spotkanie po tylu latach!:*

Hej Hej!
Naprawdę z Lulą baardzo się cieszymy z tego, że mamy już ponad 3050 wyświetleń! Dziękujemy Wam za to bardzo, bo to tylko dzięki Wam, mimo, że ostatnio się za bardzo nie udzielałyśmy na blogu to i tak byliście z nami! A przechodząc do tematu, to byłam na kolejnej Komunii Św. w tą niedzielę. Było naprawdę fajnie! Spotkałam się z rodziną, której tak dawno nie widziałam! A co najlepsze! Z moją kuzynką,Olą! Jest o rok ode mnie młodsza, a nie widziałyśmy się ok. 7-8 lat! Strasznie dużo! Jak ją zobaczyłam to od razu ją poznałam, po tych jej lokach jakie zawsze miała! Łączy nas tak dużo, ponieważ w dzieciństwie spędzałyśmy ze sobą bardzo dużo czasu..wspominałyśmy wiele rzeczy, a jestem zaskoczona, ponieważ ona pamięta te rzeczy, których ja w ogóle nie pamiętałam! Już po Komunii spotkałyśmy się jeszcze na chwilę u dziadka, było super! Każdy postrzelał z wiatrówki, ona trafiła za każdym razem w butelkę, a ja w ogóle! No, ale z drugiej strony, to ja pierwszy raz strzelałam z wiatrówki, więc...Pograłyśmy w siatkę..Byłyśmy u konii, urodził się taki słodki źrebaczek!!:* Oby dwie uwielbiamy konie!Ustaliłyśmy, że musimy się spotkać w wakacje! Obowiązkowo! Na dodatek, to w poniedziałek miałam wolne! A jak Wam minął weekend?

Wstawię Wam fotę, jak byłam kiedyś w krzywym domu w Szymbarku:)

Monia!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz