czwartek, 6 czerwca 2013

Festyn Rodzinny

   Cześć!

   Jutro ja i Monika, nie mamy lekcji, gdyż w naszej szkole odbędzie się Festyn Rodzinny z okazji Nadania Imienia Szkole.
   Na początku odbędzie się msza św. Następnie część oficjalna, a potem  konkurs " Mam Talent!", który Monia i ja zaproponowałyśmy!
   Oczywiście obowiązkowo również wystąpimy - ale osobno. Monika twierdzi, że "Nie nadaję się, aby zaśpiewać z nią z duecie" ( ponoć strasznie fałszuję, ale sądzę, że to tylko plotki! :D).
   A więc Monika zaśpiewa Celine Dione "My heart will go on" - słynna piosenka z TITANIC'a.
   Ja zaśpiewam oczywiście (żeby udowodnić wszystkim, że nie fałszuję:D ) w duecie z moją przyjaciółką Zuzią, Rihannę - "Diamonds".
   Oprócz zaprezentowania swojego talentu, poprowadzę Galę Rozdania Nagród Mam Talent (potocznie nazywam tak ten konkurs) razem z kolegą z klasy Kacprem.
   Oprócz tego, po konkursie, odbędą się Turniej Piłki Ręcznej dla dziewcząt oraz Turniej  Piłki Nożnej dla chłopców oraz wiele innych zabaw.
   Ja, Monika i nasze dwie koleżanki z klasy Paulina i Agata tworzymy całkiem dobrą drużynę i będziemy jutro również grać!
   Mam nadzieję, że wszystko się uda, trzymajcie za nas kciuki! :)

   Monia&Lula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz