wtorek, 4 czerwca 2013

Armin van Buuren - "Intense"

Armin van Buuren - holender, najpopularniejszy i przez niektórych uważany najlepszym Dj na świecie. Zagrał najdłuższy set na świcie - 12 godzin i 30 minut, autor znanej audycji radiowej "A State Of Trance", założyciel wytwórni  muzycznej Armind. Laureat wielu nagród, m.in.: Dj Mag,Golden Gnome, Tranceaddict. Autor pięciu płyt. 

***

   Muszę się z Wami pochwalić bo nie wyrabiam z radości :D
Pewnego poniedziałkowego wieczoru, kupiłam  sobie najnowszą, piątą płytę Najpopularniejszego Dj na świecie - Armina van Buuren'a, zatytułowaną Instense
  Zakupiłam ją w Empiku, oczywiście. Około godziny 20.30. W ogóle nie wiedziałam czy empik, jest jeszcze otwarty, bo zazwyczaj nie chodzę tam o tej porze. Szybko odnalazłam boks z danym sklepem i  był otwarty! To oznacza tylko jedno - szczęście wreszcie zaczęło mi sprzyjać. 
   Wpadałam do sklepu, zaczęłam biegać między regałami w poszukiwaniu upragnionej płyty, której już raz w salonie Empik szukałam, ale powiedziano mi, że pojawi się w sprzedaży dopiero za kilka dni.
Jak na złość nigdzie jej nie było! Same Biebery, One Directions i jakieś tam bzdety. W końcu znalazłam pana, który ustawał jakieś książki i dopiero on pokazał mi gdzie jest mój skarb!
   Gdy ujrzałam okładkę, byłam mega szczęśliwa :)  Szybko zapłaciłam 42,99 zł i wróciłam do samochodu, gdzie czekała na mnie mama. 
   Po drodze na  parking, popłakałam się. Tak strasznie się cieszę, że udało mi się dostać Instense! 
   
  

   Tak właśnie wygląda Intense, choć wygląd nie ma dla mnie znaczenia, 
ważniejsze jest, co jest na tej płycie...



   Na samym początku nie sądziłam, że zakupię tę płytę. Ale kiedy zdałam sobie sprawę, że właśnie stąd  pochodzą single "Wating for the night" i "This is what it feels like", gdy przeczytałam opis ze strony internetowej empik.com, który idealnie opisuje piątą płytę Armina van Buurena, kiedy po raz pierwszy usłyszałam kawałek  "Instense"  - wszystko było jasne :)


***

Dzięki temu kilkunastominutowemu video, możecie się zapoznać z treścią tej produkcji. 




***

   Jeszcze na koniec chcę tylko powiedzieć, że próbowałam z pośród tych piętnastu utworów wybrać swój ulubiony, ale nie da się, nie potrafię - wszystkie uwielbiam :)
   Warte tych pieniędzy, naprawdę polecam.

   Lula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz