piątek, 14 czerwca 2013

'Wiosenny Tag"- Monia

Hej Wam! Przepraszam, że z tak długim spóźnieniem:(  Ale postanowiłam zrobić 'Wiosenny Tag'!!!:D

1. Ulubiony wiosenny lakier do paznokci?
Zdecydowanie koralowy i miętowy! W tym roku te kolory mi się bardzo podobają!

2. Ulubiona wiosenna sukienka?

Taka:


Ta była kupiona w Takko.

3. Ulubiony wiosenny kwiat?
Tulipany! Bardzo ładne kwiaty na wiosnę!


4.Ulubiona wiosenna świeca?
Biała, od mamy i taki kwiat, który się już trochę stopił, ale nie przez ogień tylko przez słońce:P Pachnie takim mocnym cynamonem, dostałam od Luli na urodzinki, ale trochę dawniejsze:)


5.Ulubiony wiosenny dezodorant?
Z Playboya, ładnie pachnie, akurat fajnie go kupiłam w Rossmanie, był ok. 15 zł, ale do niego był ten sam tylko, że węższy i wyższy. No i jeszcze taki od babci, ale sama wybierałam..pachnie tak cukierkowo jakby, tak słodko:)


6. Ulubione wiosenne buty?
 Kupione w Deichmannie, po chyba 70 zł :)




7. Ulubiony wiosenny kosmetyk do kąpieli?
Żel pod prysznic "Kot", jest bardzo fajny, ma ładny zapach. Dostałam go od babci na Mikołajki. Kule do kąpieli, lub inne musujące rzeczy. No i jeszcze różnorodne sole do kąpieli, ja tu akurat mam o zapachu pomarańczowym :) Dostałam od siostry na Wielkanoc.


8. Ulubiony wiosenny produkt do ciała?
Zdecydowanie mus do ciała, o zapachu melona&arbuza, firmy Tutti Frutti. Naprawdę polecam! Nie zostawia żadnych zaczerwienień oraz jest dobry na suchą skórę. dostałam go w tym roku na Wielkanoc od siostry:) Naprawdę się ucieszyłam jak dostałam mój pierwszy kosmetyk akurat z tej firmy, bo jest naprawdę skuteczny, po za tym już wcześniej gdzieś wyczytałam w necie, że polecają tą firmę:) Może wygląd nie jest zachęcający, jest to taka jakby galareta, ale za to zachęca zapachem i skutecznością!:P


9. Jaki wiosenny trend jest dla ciebie bardzo ekscytujący?

Motywy koronkowe lub jeansowe i kwieciste wzory.

10. Ulubiony kolor na tę wiosnę?

Tak , jak mówiłam wcześniej to miętowy i koralowy.

11. Co jest dla ciebie najlepsze we wiośnie?

To, że przyroda budzi się do życia, nie trzeba już nosić kurtek i jest ciepło:)

Pozdrawiam Monia

2 komentarze: