środa, 26 czerwca 2013

Wakacje za 2 dni!!!

Cześć!
Już dawno do Was nie pisałam. Między innymi nie mogłam, bo byłam z Julą na wycieczce do Zakopanego, od 19-22 czerwca. Ale to Jula Wam napisze o tym posta dokładnie, krótką mówiąc było SUPER! Po 13 wróciłam ze szkoły cała mokra, bo przez ostatnie dni ciągle pada.. A basen mam już wystawiony, a hamak dostałam od rodziców na Dzień Dziecka, huśtawki tez są, było tak ładnie, wiosennie, a nagle pada. Mam średnią 4.7, jeszcze trochę i by był pasek..szkoda, następnym razem trzeba się postarać. Jutro mamy dzień z wychowawcą, a w piątek zakończenie roku szkolnego! W końcu wakacje!!!
Kilka starych fotek:


Wydmy w Łebie




 Widok na parking i jezioro (koło wydm)




 Dzik na parkingu..przybłąkał się, nawet nadali mu imię (nie pamiętam jakie), ale nie jest ponoć groźny..


Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz