niedziela, 30 czerwca 2013

Kwiatki..

Hej, Hej!
O 15 przyjechali do nas goście, posiedzieliśmy sobie przy kawce i placku, a potem zdecydowaliśmy się na grill. Kiełbaski trzeba było oczywiście posmakować! Coś pogoda nam do grillowania nie dopisała, było chłodno i wiało..
 A wakacje dobrze mijają, co prawda jeszcze nigdzie nie byłam, ale to dopiero początek wakacji..Dopiero się rozkręcam:)
Wakacje to oznaka tego, że możesz sobie robić co chcesz, bo masz wolne od szkoły i dlatego ja musiałam tego spróbować.
 Pierwszy znak tego to to, że przefarbowałam sobie końcówki na turkusowo! Mam brązowe włosy, więc aż tak bardzo tego nie widać, ale zawsze coś tak jest! Wiem..Zaszalałam!:D

Wiosna kojarzy się z kwiatami przede wszystkim. Ale już nie ma wiosny..Jest lato! Lecz i tak powstawiam kilka niewyraźnych zdjęć(były robione komórką) kwiatów z mojego podwórka:


Dojrzewające dopiero truskawki..










Również dojrzewające borówki..



 A jak Wam minął dzień? Dobrej nocy! Monia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz