piątek, 12 kwietnia 2013

Czekoladowa przekąska z mikrofalówki:)

Hejaa! Jakoś o 20 już byłam w domu. Czekając na to, aż tata mi odda kompa oglądałam TV. Potem w końcu go dostałam:) Na urodzinach było nawet fajnie:) Nie narzekam!:D Prezenty się spodobały, więc jest spoko! Nie wiem co by tu jeszcze napisać, więc wstawię Wam przepis na szybką przekąskę, którą sama robię jak mi się zachce zjeść coś słodkiego lub sobie trochę po pichcić w kuchni:)

 1. Potrzebne do tego są:
- 4 łyżki mąki,
- 4 łyżki cukru,
- 1,5 łyżki kakao,
- 1 jajko,
- 3 łyżki mleka,
- 3 łyżki oleju,
- pół łyżeczki proszku do pieczenia,

2.Wszystkie składniki razem dodane wyglądają tak..tylko trzeba je jeszcze wymieszać:)

 3. Potem powstanie z tego taka lejąca się 'masa' i należy to po połowie przelać do 2 szklanek:)

 4. I wystarczy na koniec włożyć do mikrofalówki na 3 minuty i powstanie coś takiego:

Smacznego! Monia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz