środa, 10 kwietnia 2013

Jak tam Święta Wielkanocne?

Witam Was po tak długiej przerwie, kiedy mnie nie było w ogóle na kompie! Sorki, ale miałam karę i nie mogłam wejść:( No, ale już jestem!:D Chciałam się Was spytać jak Wam minęły te Święta Wielkanocne i opowiedzieć też troszkę o swoich:) No więc..U mnie się za dużo nie działo, ale bardzo się cieszę! Bardzo spodobały mi się prezenty jakie dostałam, bluzkę i sweterek sama sobie wybrałam, ale spodniami to mnie mama zaskoczyła! Od babci bluzka, od rodziców spodnie i sweterek,a od siostry mus do ciała, a wszystko wygląda tak:


 
Bluzka-butik w Atrium Kasztanowa/ Sweterek-też butik/ Spodnie-nie wiem

 




Mus do ciała- Tutti Frutti, zapach melon i arbuz, mimo, że jest taki jakby galaretowaty i w opakowaniu nie za ładnie wygląda, to ma świetne działanie i na dodatek pięknie pachnie! Naprawdę polecam!
 *************************************************
Oczywiście nie zabrakło też u mnie koszyka na święconkę, ja mam taki śmieszny bo jest on w postaci kaczki:D Był w nim baranek z ciasta, pisanki, szynka, troszkę kiełbasy, sól, oczywiście chlebek no i trochę bukszpanu dla ozdoby:) Wszystko przykryte białą serwetką. Myślę, że o niczym nie zapomniałam. Prezentował się on tak:

A tutaj pisanki:


W tym roku postanowiłam, że na Wielkanoc i w ogóle pomaluję sobie paznokcie na kolor żółty i zielny, ponieważ one kojarzą mi się z wiosną, więc dlatego takie wybrałam:) 



 Oczywiście wszystko pokryte lakierem przeźroczystym:)


A i jeszcze chciałam się Was zapytać czy ktoś z Was startował w jakiejś akcji charytatywnej na Wielkanoc? U nas w szkole była organizowana zbiórka żywności, mieliśmy 5 miejsce w tym konkursie, jednak ja nic nie przyniosłam..zapomniałam:( No, ale wzięłam udział w akcji Świątecznej Zbiórki Pieniędzy!:) Chociaż coś:) A Wy?:)


 Pozdro Monia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz