poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nareszcie wiosna+pieski!:*!!!

Hej Wam! U mnie jest świetnie! Nareszcie przyszła do nas wiosna! Już chyba każdy na nią czekał! Teraz jest ciągle około 20 stopni! U mnie już siedzą w gnieździe 2 bociany! I tak ogólnie jest pięknie! Słońce grzeje, przebiśniegi są, tulipany i krokusy dorastają, 2 bociany w gniazdku, ptaszki śpiewają! Normalnie super! W ogóle dzisiaj było fajnie..dostałam 5 z kartkówki z religii, jak przyszłam z siostrą do domu po szkole to byłyśmy same, potem przeszłyśmy się do sklepu, ja kupiłam sobie loda i chipsy, po 14 przyjechała mama do domu, potem doszedł tata..a po 16 wybrałam się z Pauliną na spacer z pieskami, ja z Kulką (cziłałło-york), a ona z Nikusiem (west). Potem poszłyśmy do mnie na podwórko, usiadłyśmy pod płotem z psiakami i gadałyśmy, jadłyśmy chipsy i piłyśmy colę i pepsi, następnie grałyśmy piłką i w tennis! Miłe popołudnie! Dopiero ok. 19 weszłam na kompa, bo wcześniej oglądałam Ukrytą Prawdę :D Zła wiadomość jest taka, że niedługo już nie będzie tak ciepło:( Szkodaa...Ale nie ma tylko złych wiadomości! W związku z tym, że jest tak ciepło i widać, że jest wiosna to robię "Wiosenny Tag"! Akurat w samą porę!

Niestety fotki Nikusia nie mam, ale za to mam Kulusię!

Słodziak czyż nie??:*

A właśnie! Skoro mówimy o psach! To miałam Wam pokazać zdjęcie psa sąsiadów, Czarnej!

Też słodziaśnaa!!:*

1 komentarz: