wtorek, 16 kwietnia 2013

Stylizacja:)

Hejj!
Znów jestem! Na obiadek jadłam zapiekanki! Potem oglądałam telewizor, potem ogarnęłam pokój, dalej zrobiłam zadanie domowe z matmy, bo inne zad.dom zrobiłam z nudów czekając przed domem:P Weszłam na chwilę na kompa, a potem przeszłam się z tatą i z Kulką na spacer, przy okazji wyrzucić śmieci np. plastiki, szkło itp. A jak wróciłam to wyszłam z tatą na dwór, pobawiłam się z Kulką, tata doszedł i robiliśmy porządki różne na podwórku:) Wróciłam do domu ok. 20, potem zobaczyłam, że Lula dzwoniła do mnie 13 razy!! Oddzwoniłam..gadałyśmy, zrobiłam łóżko, spakowałam się do szkoły,  poszłam się myć, a przed chwilą zjadłam kolację. A przed spaniem oczywiście nazwę to tak "Moja wieczorna rutyna" Czyli chodzi o to, co robię przed snem związanego z kosmetykami, jeśli chcecie to mogę zrobić o tym posta!  To chyba na tym kończy się mój dzień. Był nawet fajny:)To chyba na tyle..A jak Wam minął dzień? Do następnego! Monia!

Letnia stylizacja:

...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz