środa, 3 lipca 2013

Zachód słońca..

Heja!
Jak Wam minął dzień? Mi bardzo dobrze! Z rana siedziałam na podwórku, trochę się opalałam na hamaku..Trzeba było korzystać z tej pięknej pogody:)  Po 13 pojechałam z tatą do gimnazjum, aby oddać zaświadczenie i świadectwo. Po powrocie, a była to ok. 15 zjedliśmy 'spóźniony' obiad, no i poszłam się kąpać do basenu! Woda miała 21 stopni! Później pojechałam z siostrą i z tatą na lody do "Niko". Ja zamówiłam deser lodowy z winogronami:) Pyszne..Było gorąco, dlatego znów wskoczyłam do basenu! No i teraz siedzę na kompie:)
Ostatnio tak się składa, że chodzę spać ok. 23, a wstaję ok. 11. Długo ostatnio śpię, ale są wakacje więc się nie oszczędzam! Trzeba to nadrobić:D
Wczoraj wieczorem od 21 do 23 oglądałam film pt. "Musisz być mój". Był to thriller. Opowiadał o dziewczynie, która na zabój zakochała się w nowym nauczycielu matematyki i w-fu.Do tego stopnia, że aż pozbyła się jego byłej żony..Oskarżyła go o gwałt, bo on nie chciał z nią być. Na koniec filmu jest zabrana przez policję. Link do dokładniejszego opisu: (http://www.teletydzien.pl/hity/filmy/musisz-byc-moj,aid,39538297)  Dla mnie jest to wspaniały film! Polecam:)

Dzisiejszy zachód słońca:


Wczorajszy zachód słońca:


Mi się te zdjęcia naprawdę spodobały! A Wam?
Monia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz